:-------------)

tein tän blogin

syön jäätelöä

puhun mesessä.

tyyylsäää. eilen, perjantaina, en ollu missään, datasin vaan. tänään haettiin joulukuusi, sen jälkeen taas koneelle. mun elämän voi tiivistää yhteen lauseeseen; koneeni on elämäni. bra minä, hienoa.

oon jotenki muuttani elämäni. ennen hypin kylällä ja olin joka paikassa, nykyää vaa istuskelen kotona ja kuuntelen musiikkia. harrastukseni oon lopettanu, kaveriporukka on pienentyny (ja sitä pientä porukkaa tapaan vaan koulussa). odd odd odd. very odd. i'm odd, my life is odd, everything is odd right now.

rakastan my chemical romancea. rakastan niiden musiikkia, rakastan sitä, miten löydän jokaiselle tunteelleni sopivan kappaleen heidän levyiltänsä. mcr on ehkä ainut asia joka pitää mut järjissäni (:

isona musta tulee näyttelijä. se, että löysin näyttelemisen, on ehkä paras juttu mitä mulle on tapahtunut. kun näyttelee, saa olla ihan kuka tahansa. saa unohtaa sen, mikä on oikeasti ja miltä tuntuu. saa hypätä jonkun toisen elämään, saa olla ihan joku toinen.

tämä varmaan riittää täksi kerraksi.

rakkaudella, lauurakin